Tuesday, March 25, 2008

Merkator u Nisu


Otvorio se proslog cetvrtka i za prva tri dana, tri puta sam bila. Da pogledam. I videla sam. Veliki je I bordo.
Dakle, ulaz je obogacen crvenim balonima, cist je i prostran. Pokretne stepenice koje rade. To je bas divno, zar ne? Kada su vec tu, zgodno bi bilo I da rade.

Prvi sprat: ogromna pijaca, malo od Tempa, malo od Interexa, pa jos po nesto. I jedan kafic. Zadmiljen, za moj ukus. Dozvoljeno pusenje.
Medjusprat koji mi bode oci. Serpe I lonci, prekidaci I cetke za wc solje. Pa uz sve to I koji servis za kafu ili cajanku na srpski nacin. Kompletna kupatila. Sa bideom i standovi za patosnice za kola…I tako u vasaraski u nedogled.
Drugi sprat. Pravi Merkator, kakav jeste tamo gore, oko 250 km severnije od Nisa, onakav kakav bi trebalo da bude. Sjajni izlozi, okupane prodavacice, nasmejane, uzurbane, paprene cene I kvalitetna roba, markirana, na veliko proizvedena u Kini. Ali! Marikirana.
Kupila sam pizamice. Neka slovenacka firma. Verujem vise njima nego ovim Italijanima, prevarantima. Slovenci su Slovenci. A kasnije mozda I uzmem nesto Krasovo. Cokoladicu neku. Vuce nas, priznajem.
U svakom slucaju, lep je Merkator.

No comments:

Post a Comment