16 TRGOVAČKIH TRIKOVA ZA VEĆE RAČUNE
1. Ulaz je desno jer ljudi radije hodaju suprotno od smera kazaljke na satu
2. Zona kočenja odmah nakon ulaza treba smiriti kupce kako ne bi žurili
3. Palete ili stolovi postavljeni u prolaze kao zapreke koče kupce u kretanju
4. Dugi regali sprečavaju da kupci nalaze prečice u trgovini. Vide više proizvoda
5. Kupci koji vide robu na paletama pre će ih kupiti. Strahuju da ih sutra neće biti
6. Velika pakovanja i znakovi jakih boja upućuju na to da je proizvod povoljan
7. Što su kolica veća, kupci u njih stave više proizvoda. Žele ih napuniti
8. Mekan pod usporava kolica. Time kupac primećuje veći broj proizvoda koji su u ponudi
9. Svima potrebni proizvodi su na kraju trgovine. Kupac mora proći celu prodavnicu
10. Kombinovano postavljanje proizvoda- pokraj špageta su skupi umaci
11. Jeftiniji proizvodi se nalaze dole levo da se kupac mora sagnuti
12. Skupi proizvodi postavljeni su u visini očiju i nadohvat kupčeve ruke
13. Jeftini, srednje skupi i jako skupi proizvodi stoje zajedno, kupci biraju srednje
14. Veliki izbor u prvoj trećini regala usporava kupce jer ih pokušava videti
15. Nakon trećine regala je pozornost najveća. Tu stoji ono što se mora prodati
16. Proizvodi oko kojih deca gnjave, kao čokoladice i igračkice su kraj kase
No comments:
Post a Comment