Biz Buzzing je bio u Niskoj Banji, tri cela dana, sto je divno za podrucje koje je izabrano za konferenciju. Nemamo mi bas prilike da za 3000 dinara (pa jos sa popustom) budemo na ovakvom dogadjaju. To mnogo kosta. Cene ovakvih treninga, seminara konferencija...su od 200 e pa na gore.
Puno nespremnih predavaca, od samog opening panela, pa na dalje. Imena bas ne bih da iznosim, sami znaju oni dobro, a mozda bi i trebalo nekome glasno reci YOU SUCK! sedi i nauci osnove javnog izlaganja, procitaj metodiku nastave (onu skolski uzrast bar), pa izadji.
Osnovno pravilo PR-a ili javnog izlaganja je da NIKAD apsolutno NIKAD ne kazes: Dobar dan, znate, imali smo malih tehnicikih problema (niko u publici ne zna do tog trenutka da si imao) ili pak `Ja nisam spreman, ovo mi je prva prezentacija...uh, izvinite`. Ovo sve skrece paznju na nesto sto neki ne bi ni primetili da NISTE SKRENULI PAZNJU UPRAVO NA TO.
Dalje, nemoguce je, APSOLUTNO NEMOGUCE, meni, kao anglisticaru koja je u poslu pr-a vec dosta godina, da neko IZADJE A NE PROVERI SVOJU PREZENTACIJU???? Apsolutno nemoguce. Nespreman-a i govorno i tehnicki, apsolutno nezanimljiv-a i dosadan-a, suvoparan-a, izalazes, a ovi oko tebe zevaju, spavaju.
Puno nespremnih predavaca, od samog opening panela, pa na dalje. Imena bas ne bih da iznosim, sami znaju oni dobro, a mozda bi i trebalo nekome glasno reci YOU SUCK! sedi i nauci osnove javnog izlaganja, procitaj metodiku nastave (onu skolski uzrast bar), pa izadji.
Osnovno pravilo PR-a ili javnog izlaganja je da NIKAD apsolutno NIKAD ne kazes: Dobar dan, znate, imali smo malih tehnicikih problema (niko u publici ne zna do tog trenutka da si imao) ili pak `Ja nisam spreman, ovo mi je prva prezentacija...uh, izvinite`. Ovo sve skrece paznju na nesto sto neki ne bi ni primetili da NISTE SKRENULI PAZNJU UPRAVO NA TO.
Dalje, nemoguce je, APSOLUTNO NEMOGUCE, meni, kao anglisticaru koja je u poslu pr-a vec dosta godina, da neko IZADJE A NE PROVERI SVOJU PREZENTACIJU???? Apsolutno nemoguce. Nespreman-a i govorno i tehnicki, apsolutno nezanimljiv-a i dosadan-a, suvoparan-a, izalazes, a ovi oko tebe zevaju, spavaju.
Ipak nekoliko njih je vise nego obelelo obraz, i vise od toga:
1. Dragan Varagic (Varagicevo vidjenje) Vlasnik konsalting agencije P2 Internet. Vlasnik Web sajta www.pretraga.co.yu i najstarijeg e-mail časopisa u Srbiji "Pretraga i prezentovanje"; Blog www.draganvaragic.com. Rukovodilac poslediplomskih studija iz E-poslovanja www.iimeuro.ns.ac.yu, FTN, Novi Sad. Predavač predmeta Internet marketing na VETŠ Beograd i VEŠ Valjevo, smer za elektronsko poslovanje; Saradnik u časopisima Emagazin i Taboo (urednik za oblast Internet marketinga).
Saradnja sa kompanijama Coca Cola Srbija, Diners Srbija, Pakom, IFC - World Bank Group; Makedonskim Telekomom, Plivom, Sintelonom, Anemom, Exitom, Metalcem, učešće u preko 20 Internet projekata u Kanadi... Savetnik za pitanja odnosa s javnošću i Interneta u Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo i socijalnu politiku AP Vojvodine, savetnik za pitanja marketinga i odnosa s javnošću Generalnog direktora kompanije Novkabel AD, Internet konsultant za američku kompanije EventGnosis Inc. i ClicksBroker; Zamenik glavnog i odgovornog urednika časopisa Internet ogledalo, kolumnista u novinama Danas, član žirija međunarodnog festivala advertajzinga "Festival Idea 2003", urednik srpskog izdanja knjige "Poslovanje brzinom misli" Bila Gejtsa, autor knjige "Vodič kroz raj i pakao Internet marketinga".
Saradnja sa kompanijama Coca Cola Srbija, Diners Srbija, Pakom, IFC - World Bank Group; Makedonskim Telekomom, Plivom, Sintelonom, Anemom, Exitom, Metalcem, učešće u preko 20 Internet projekata u Kanadi... Savetnik za pitanja odnosa s javnošću i Interneta u Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo i socijalnu politiku AP Vojvodine, savetnik za pitanja marketinga i odnosa s javnošću Generalnog direktora kompanije Novkabel AD, Internet konsultant za američku kompanije EventGnosis Inc. i ClicksBroker; Zamenik glavnog i odgovornog urednika časopisa Internet ogledalo, kolumnista u novinama Danas, član žirija međunarodnog festivala advertajzinga "Festival Idea 2003", urednik srpskog izdanja knjige "Poslovanje brzinom misli" Bila Gejtsa, autor knjige "Vodič kroz raj i pakao Internet marketinga".
2. Jelena Mickić se bavi online komunikacijama. Diplomirala je lingvistiku i engleski jezik i književnost na Univerzitetu Lids u Velikoj Britaniji.
Magistrant je Teorije medija na Univerzitetu umetnosti u Beogradu.
Jelena je objavila više radova u akademskim i poslovnim časopisima iz oblasti Novih medija i Poslovne komunikacije.
Posle višegodišnjeg angažovanja u beogradskim advertajzing agencijama na poziciji Account Managera za visokobudžetne klijente, i daleko mirnijeg posla predavača engleskog jezika, prošle godine se otisnula u free lance vode.
Lična interesovanja mnogobrojna, u poslednje vreme putovanja i gastronomija.
Magistrant je Teorije medija na Univerzitetu umetnosti u Beogradu.
Jelena je objavila više radova u akademskim i poslovnim časopisima iz oblasti Novih medija i Poslovne komunikacije.
Posle višegodišnjeg angažovanja u beogradskim advertajzing agencijama na poziciji Account Managera za visokobudžetne klijente, i daleko mirnijeg posla predavača engleskog jezika, prošle godine se otisnula u free lance vode.
Lična interesovanja mnogobrojna, u poslednje vreme putovanja i gastronomija.
3. Nikola Mitic Project manager u Vast-u, je Internet marketing specijalista, SEO ekspert i višestruki preduzetnik. Oprobao se sa velikim uspehom u više oblasti od optimizacije sajtova za pretraživače pa do razvoja novih internet aplikacija.
Pokretač je i WebDesignBeach.com i TwoSpots.com koji su sve prepoznatljiviji brendovi koji svakodnevno nadopunjavaju svoje reference kako domaćim tako i svetskim internet projektima.
Pokretač je i WebDesignBeach.com i TwoSpots.com koji su sve prepoznatljiviji brendovi koji svakodnevno nadopunjavaju svoje reference kako domaćim tako i svetskim internet projektima.
Posebno izdvajam Milana Ruzica ( http://www.wild-serbia.com/) entuzijastu i profesionalca. Odgovor zasto potrzite jednim klikom na sajt.
No comments:
Post a Comment