Thursday, May 10, 2007

Bravo Maria!























Молитва – Марија Шерифовић
Ни ока да склопим
постеља празна тера сана живот се топи
и нестаје брзо ко дланом о длан
Ко разум да губим
јер стварност ни не примећујем
још увек те љубим још увек ти слепо верујем
Kо луда не знам куда љубави се нове бојим
а дане живе ране више не бројим
Молитва као жар на мојим уснама је
Молитва у што речи само име твоје
Небо зна као ја
колико пута сам поновила то
Небо зна баш као ја
Да је име твоје моја једина Молитва
А богу не могу лагати све док се молим
а лажем ако кажем да те не волим
Молитва као жар на мојим уснама је
Молитва у сто речи само име твоје
Небо зна баш као ја
колико пута сам поновила то
Небо зна баш као ја
Да је име твоје моја Молитва
И небо зна баш као ја
колико пута сам поновила то
Небо зна баш као ја
Да је име твоје моја једина Молитва
Да је име твоје моја Молитва
Marija je bila uragan juce u Helsinkiju...Svaka cast! Scenski nastup, pesma na jeziku zemlje iz koje potice, stajling devojaka i njen kristalni glas su ubedljivo razbili halu :) Drzimo palceve za subotu :) http://ww1.rts.co.yu/euro/

No comments:

Post a Comment