Wednesday, November 7, 2007

Flert versus udaja

Taman shvatiš da je to možda TO, dok ulaziš u Kuću za venčanja sa par preostalih i slobodnih prijateljica. To je to! Tačka. Treba i to meni da se dogodi…Razneziš se skroz kada ona kaže ‘Da’’ a naročito kada on kaže ‘’Da’’ jer, zaboga danas muškarci, a naročito ne ‘’pravi muškarci’’, ne kažu ‘’Da’’ tako lako.... Izlazak i ritual ‘gadja nas mlada bidermajerom jer misli da će nas tako usrećiti’. Zamišljeno, sa pogledom na drugu stranu, probaš da se setiš osnovnih pravila umetničkog pravca pod nazivom’bidermajer’’ i nervozno osluškuješ da li će neka jadnica da se baci medju svatove rečima’’ajde i ja jednom da ga u`vatim’. Sa olakšanjem shvatiš da je gotovo i naravno pomisliš da bi sve to izbegla da imaš i ti muža.
Razneziš se još više kada dodje prvi ples, a ti onako super sexi i slatka, kao za Cosmo cover, sediš i gledaš parove kako nespretno obigravaju oko tek venčanog para, da slučajno ne zgaze mladinu iznajmljenu venčanicu. E, onda, obično ide ono ’što sam bre glupa, mogla sam i ja sada igram sa nekim muškarcem, ja ovakve mogu da navatam kad želim’. Ali, draga moja, onda dolazi naših pet minuta...Svečana sala, svečana svadbena večera i bar trojica slobodnih i jako zainteresovanih muškaraca, koji naravno nisu ni bili da ceremoniji venčanja, jer je to skroz retro, a ti nikad šarmantnija, pod uticajem pitkog bezobrazno slatkog vermuta i belog vina i dobrog latino zvuka…Haljina fenomenalna, ma kao za svadbu, I naravno dobra šminka za veče….Živeo flert! Pomisliš i šapneš svojoj still single prijateljici, kako je super što smo devojke, pogledaj ove ženice: `Mladje od nas, a izgledaju kao da su nam ujne…Bože kakav stajling...Ja nikada neću dozvoliti sebi te boje i tu frizuru...Takvog muža...Ma, FUJ!`

I tako, prodje i ta svadba, ode još jedna od nas, da postane ujna nekome, a ti se vratiš kući, sama i tako kao slobodna devojka, pogledaš kraj nekog filma na kablovskoj featuring npr B. Pitt, odgledaš još jednom ‘prelepe slike sa svadbe`, napraviš solo kupkicu i odeš sama u krevet... Zaboravila sam da dodam da jastuk obično zameni virtualnog mladoženju...
(objavljeno u Glasu javnosti, 2004)

No comments:

Post a Comment