Wednesday, January 16, 2008

Brand new day

Jutros je kolega, koji btw, menja ovih dana kafe kuvaricu, usao u moju kancelariju sa recenicom: Zivela Uzicka Republika! Onda je moj kolega, sa sveze izvucenim pramenovima, dodao da doticni ima `te tikove` `kad ne popije lek`… I sve to uz Prodigy I prvu jutarnju kafu. Onu najmiliju.
Tako poce jos jedan srpski dan i to punim plucima… A na tv-u telepres i vesti…Udavise nas ovih dana promo politickim materijalom. Svi se nude, servilni i ponizni ko nikad. Na posterima osmesi I neki dobar Loreal foundation sa puno korektora, cenim neki profi max factor, a oni koji imaju malo vise za kampanju koriste I vishi. Pa onda: latest version photo shop. Does the thing.
Neko ce pobediti, dal sa socnom Sekom ili razvratnim Ackom na trgu ili plastificiranom Ceckom u Skandalu, al` ce pobediti. I opet ce novi dan osvanuti i oni ce nas zaboraviti mozda i vise nego pre…Sto agresivnija kampanja, brze zaboravljaju. Ali nema veze, mi cemo da glasamo I to na dan slave. Pogode ga uvek. Znaju da smo u porodicnim atmosferama sa svojim ili njihovima I bas je idealna prilika da nam sve lepo upropaste i da se svi zakacimo, vec kod ordevera, kome sad dati vlast (nedostaje mi cika Nusic, ali mnogo) I da zaboravimo sto smo danima birkali njegusku I dimljeni kackavalj, pa jurili jadno presence i brinuli da bude bas onako reshhh i da ima uvijeno repce.
No, ja pustih Orthodox I prepustih se cupkanju u cizmicama ispod stola…Udri brigu na Kelte. Tako je I najbolje.

No comments:

Post a Comment