Thursday, August 28, 2008

Njihovi su moji komentari (you tube)

  • Ovo je bilo vreme kada smo bili ponosni, kada smo imali nesto sto nijedna zemlja ima, kada smo bili napredni i u vozilu buducnosti....Nikad mi nece biti jasno zasto smo dozvolili da nas povuku u "medieval abyss"?
  • Ovo je bilo vrijeme dok je bog hodao zemljom.
  • "Za milion godina"!
  • Ne zanima me ništa. Sad me stavite u vremensku mašinu, i zaključajte me u period 1984.-1987. i ne vraćajte se po mene. Tek sada vidiš koliko smo svi u... da ne kažem čemu. A kako smo jaki nekad bili.
  • E, pa bilo bi super kad bi mogli bit jos jednom! Jogoslavijo, pozdrav svima yu iz Slo
  • Eh...bese to jednom u jednoj zemlji
  • Eh,da nam je sada samo jedan dan iz tih divnih vremena...
  • Tad smo mi pomagali afrikancima a sad skoro oni pa da i pomazu nama e ironije haha
  • Kako je nekad bilo lepo,kad smo svi bili zajedno!
  • Da li netko zna gdje se na netu može skinut ta pjesma?
  • Ovo me vraca u sretna vremena!!!
  • To su bile najbolje godine.

Menjam plasticni facebook i fancy myspace za jedan dan sa drugarima na Bulevaru Nemanjica ispred bloka C3.

Juce sam napunila 35 i nikada ne bih menjala sarene i mirne 70`s i 80`s za vas 90`s i 2000`s. A deca ne znaju, nece ni znati. Bilo je sve petsto kec i bilo je sve Live Aid. Sve je bilo meko, lako, nezno. Rastereceno. A mi smo svi bili deca, i kad nismo vise bili deca. Bili smo naivni i lepo vaspitani, iz dobrih kuca. Roditelji su nam se poznavali. Zaljubljivali smo se i strasno patili, bili smo tuzni uz Dragstor 202 i cekali satima nasu pesmu narucenu. Dobijali petice bez mnogo muka, ucili i zavrsavali. Niko nije previseo brinuo za nas. Kupovali ploce i kasete u Jugotonu i jeli u prvim mlecnim restoranima.

I bas nas je bilo briga. Bili smo glavni, a to nismo ni znali.

ps. hocu da pokazem koliko sam tuzna pa malo i srecna sada, ali necu da upotrebim emotikon za to. Kako to da uradim?

No comments:

Post a Comment