Wednesday, August 29, 2007

SPEKTAKL SA NIŠKE KALDRME:


Jedan momak pokusao da pridje jednoj devojci!!??
Juce smo blago demantovane! Ma ne blago, ostro i glasno...
Moja prijateljica X i ja setale tako sa prijateljicom Y po cuvenoj Obrenovicevoj…Oko pola 10 uvece. Lepo vreme, cice se vrckaju, neke u salonkama, neke u sorcevima, deke sede na klupama sa unucicima smekaju bake….One kao prolaze i ono Sremcevo nastupa: O, pa dobro vece , komsija, odmarate malo, a? :) Sto ne dovedete vaseg Strahinju kod nase Nadje? Da se igraju malo :) I mi se tako takodje vrckamo i pricamo kako je Y najzad prekinula visegodisnju vezu sa doticnim O i tu kao nesto ide ona prica: ma, daj, sta ce ti to u zivotu? Kada nije to to, oseti se odma`…Bolje sada, nego kasnije…itd
U jednom trenutku primetim kako jedan ridiculously good looking :) momak se nesto pripija uz X sve gledajuci ispod oka Y! Toliko se prilepio da moze da cuje sve prljave detalje ljubavnog zivota gospodina O! Idemo tako svi pripijeni od Istre, Vilinog grada ili Ruskog cara (sto bi reko moj tata :) do neke od filijala osvih stranih i malo dosadnih banaka (iskreno podsecaju me na prašak! Svi se hvale, a sve se pere na isti na isti nacin!). Ja shvatim da mi je faca pripijenog momka nesto poznata! O, pa to je momak sa neta koji se upoznao sa mojom Y ....hmmm, odavno, ima vise od godinu dana! Ima devojku, imala I ona momka! Sada ona nema momka! Odlicno!!! Ubodem ja prijateljicu Y u ruku noktom! Ne reaguje!! Iznerviram se I ubodem je jos jace! Ona me pogleda tipa: kazi, jel ima neka nova rasprodaja? Gde? Kakve bre rasprodaje, sve je pokupovano odavno i dosla nova sezona!
Tu pocnem da se nerviram opasno i zarijem joj tri nokta u saku! Uz bol ukapira da se nesto desava! Okrenu glavu i na 30 cm ugleda decka svojih snova!!!! Jao! Pa bilo je takoo romanticnooo! Pocelo je ono: Ooo, pa gde si ti? Sta ima novo? Jao, pa ja nemam tvoj telefon? Nemas? Boze! Evo odmah ti saljem poruku…. Dobila? Odlicno! Cujemo se …I vidimo…Sutra?
Bice to jedan lep niški par :)

No comments:

Post a Comment