Tuesday, December 4, 2007

Delča

U ponedeljak sam vodila Delcu na kaficu :)

Nove godine
Imaces ih mnogo, celo jedno leto
ljubices ih mnogo, cuvaj svoje telo
u ponoc bicu tu i ljubicu te tad u ponoc pozeli,
tvoj Deda Mraz sam ja
Nove godine zato dolaze nove godine u pravi cas za nas
Imaces ih mnogo,
igraces se njima ljubices ih mnogo,
ne daj se bas svima
u ponoc bicu tu i ljubicu te tad u ponoc pozeli,
tvoj Deda Mraz sam ja :)
http://www.svastara.com/muzika/?izvodjac=176
Ako ti kazem
Ako ti kazem da si najdraza

nemoj da mislis da si najbolja
ako ti kazem da si najbolja
nemoj da mislis da si jedina
A ako zelis da me zadrzis
bolje da osmeh sacuvas
i kao vetar s planine
zauvek tugu oduvas
Ako te i spomenem u pesmama
nemoj da mislis da si jedina
ako ti kazem da si jedina
nemoj da mislis da si poslednja

No comments:

Post a Comment