Thursday, June 12, 2008

Karlne ispovesti

Karla Bruni, supruga francuskog predsednika Nikole Sarkozija, na svom novom albumu, između ostalog, peva o svojih 30 ljubavnika i upoređuje ih sa heroinom! Međutim, koliko god to čudno zvučalo, francuski mediji smatraju da će Karlina ploča, pomoći Sarkoziju i omogućiti mu da poveća popularnost. Na svom trećem albumu koji će biti objavljen 21. jula, Karla Bruni u jednoj od balada peva: „Ti si moja droga, smrtonosnija od avganistanskog heroina, opasnija od kolumbijskog kokaina“. Verovatno će jedan od hitova biti i numera u kojoj Karla objašnjava: „Ja sam dete, bez obzira na mojih 40 godina, bez obzira na mojih 30 ljubavnika...“.
Politički savetnici Nikole Sarkozija, koji na početku, kada je počela njegova veza sa Karlom, nisu blagonaklono gledali na tu aferu koja je mesecima punila naslovne strane francuskih novina, sada su potpuno promenili stav i nastoje da maksimalno iskoriste „efekat Karle“. Brunijeva tvrdi da je većinu autobiografskih pesama napisala prošle godine, pre nego što je upoznala Sarkozija...
A kako izgleda kada vam prva Fr dama peva pogledajte:

No comments:

Post a Comment