Monday, January 12, 2009

Serbian Olja Ivanisevic is Victorian Secret angel

Dvadesetjednogodišnja Srpkinja Olja Ivanišević koja se krajem prošle godine upisala u impresivnu listu anđela „Viktorijas sikret”, postala je zaštitno lice ove kuće i devojka koja se nalazi u njihovom oficijelnom katalogu za 2009. godinu. Olja je prošle godine potpisala milionski vredan ugovor za pomenutu prestižnu marku seksi veša, te će ove godine naći na pisti rame uz rame sa najboljim svetskim top-modelima, dugogodišnjim anđelima ove kompanije, među kojima su Adrijana Lima, Alesandra Ambrosio, Bar Rafaeli, Eva Hercigova, Žizel Bundšen, Izabel Gular, Karolina Kurkova, Miranda Ker, Tajra Benks... Olja Ivanišević je rođena u Beogradu 1988. godine. Kada je imala samo trinaest godina, primetio ju je Dejan Marković iz najuticajnije svetske modne agencije „Vumen”. Ubrzo je Olja počela da radi za modnu agenciju „Klik”, a već kao uspešna manekenka Olja je otputovala u inostranstvo u potrazi za svetskom karijerom. Ubrzo je počela da radi za „Vumen” agenciju u Milanu i Parizu, a usledile su modne revije za „Blumarin”, „Dolče i Gabanu”, „Luja Vitona”, „Versače”, „Perlu”, „Guči”, „Kašarel”, „Kenzo”… - Dejan Marković me je primetio kada sam imala trinaest godina. Ali čekala sam da završim školu da bih mogla lakše da putujem. Potom, kada sam krenula sa kastinzima i revijama, sećam se da sam stalno vukla neke knjige za školu sa sobom - rekla je Olja u intervjuu koji je dala za TV „World Fashion”.
Blic, danas

No comments:

Post a Comment