Sunday, March 29, 2009

Danica Prvulovic o svom suprugu Daliboru:



Daliborova supruga Danica ispričala je za „Blic” da ne sumnja u svog supruga. - Ne znam kako sve to izgleda u kući, ali ja ni u jednom trenutku nisam videla da ima povoda za takve priče. A onda sam shvatila da možda Maca to priča zato što je primetio da se Tijani sviđa Dalibor, pa je ljubomoran. Ja u životu, iskreno, nisam upoznala osobe koje toliko ogovaraju, koje su toliko iskompleksirane i ljubomorne, a još su muškog pola - rekla je Danica, aludirajući na trio Maca, Miki, Filip koji je i pokrenuo ove priče. Danica kaže da je sve to nimalo ne pogađa. - Ma kakvi, ne pogađaju me te priče. Dalibora veoma dobro poznajem, deset godina smo zajedno. Pa svako voli da bude u društvu lepih žena, šta tu ima loše. Mislim da je Maca shvatio da mu je Dalibor konkurencija u šouu. Maca ima iskustva, već je bio tamo, ušao je u kuću pripremljen, previše glumata. Mislim da sve što Maca radi ima razlog. Ali, ljudi vide da preteruje, baš preteruje… - kaže Danica koju je zabolelo samo to što ukućani šire laži. - Non-stop pričaju o tome. Okej, to je njihovo mišljenje, ali preteruju. Jedino što mogu da kažem je da nas ima raznih. Ta priča me je zabolela zato što su sve to laži. I ne samo što pričaju za Tijanu, već i uopšte što pričaju o Daliboru. Način na koji ga ogovaraju, a mislim na ovaj trojac (Maca, Miki, Filip), uopšte nema veze sa vezom. Gru jednostavno nije osoba koja će da ogovara ljude iza leđa. On je svima rekao u lice šta misli, i Maci i Mikiju, i Filipu… On ne priča sa onima sa kojima ne želi da se druži - kaže Danica koja ne bi volela da bude u koži ukućana jer joj se čini da su svi na ivici živaca. Ona ističe da Gru može da bude spokojan. - Brine ga ta situacija, ali je siguran što se tiče porodice, mene i deteta. U jednom trenutku sam poželela da imam mogućnost da mu šapnem da se oslobodi i da uzme Tijanu za ruku i da je prošeta. Da umru svi… I on je preksinoć to i uradio. Baš mi je njegova mama rekla: „Danice, kao da je čuo tvoje želje.” Sve je okej i ovo što se dešava može samo još više da nas ojača.

Stiglo i do razvoda Koliko je ova priča uzela maha govori i činjenica da je pre neko veče tokom prenosa uživo iz kuće „Velikog brata” neko poslao SMS: „Radim u Četvrtom opštinskom sudu, danas je Gruova žena Danica podnela zahtev za razvod braka.” - Jao, bože, tada sam prvi put gledala prenos noću. I kada sam to videla, samo sam pomislila dokle ide ljudska glupost.

Blic, danas

No comments:

Post a Comment