Friday, January 29, 2010

Selebriti ispovedaonica:TWITTER

Jeste li raspoloženi da čujete šoping savete Keti Peri ili zavirite u spavaću sobu Demi Mur i Eštona Kučera? Sa Twitterom, aktuelnom internet brbljaonicom, to uopšte nije problem! Predstavljamo najaktivnije i najzanimljivije zvezde u novoj trač zajednici...

Ešton Kučer - twitter.com/aplusk
Ešton Kučer je, zajedno sa svojom bajnom ženicom Demi, jedan od prvih brbljivaca među slavnim facama. Popularni holivudski nestaško dnevno šalje nekoliko tekstualnih poruka preko internet mreže koja ima više od 700.000 korisnika. Ešton obelodanjuje pikantne scene iz svog privatnog života, pa za njegov profil na Twitteru vlada veliko interesovanje. Kada ne postavlja na mrežu Demine fotke u gaćicama (uz komentar: "Psst, nemojte da kažete mojoj ženi!"), priređuje svojoj dragoj romantična iznenađenja, kao što je recimo ono kada je pozvao fanove na "ljubavni talas" (svi istovremeno treba da pošalju Demi neki lep komentar). Dogodilo se da je, za samo jedan minut, 3.600 članova ostavilo svoje komentare. Njena reakcija bila je očekivana: "Mogla bih da eksplodiram, uz nekoliko krupnih suza radosnica. Volim te i nedostaješ mi!"

Demi Mur - twitter.com/mrskutcher
Demi sasvim opušteno opisuje svoje trenutno stanje: "Gola sam. Žao mi je, danas nema slika". Neprestano koristi Twitter za razmenjivanje nežnosti i cvrkutanje sa mužićem Eštonom ("ćao bejbi, mnogo te volim!"), ili daje dvosmislene savete u vezi sa knjigama koje je pročitala: "Knjiga 'Coldheart Canyon' Klajva Barkera baš je dobra horor priča... Izvanredna je za osvežavanje seksualnog života!"

Maraja Keri - twitter.com/MariahCarey
Kod Maraje se ne dešava ništa zanimljivo. Ona obaveštava svoje fanove preko BlackBerryja o najnovijem albumu ili odlasku u studio. U međuvremenu, zaklinje se na večnu ljubav mlađanom suprugu Niku Kenonu, koji i sam voli da ćaska. Primer Marajine odanosti sa Twittera: "Veoma volim svog muža koji me uvek podržava na poseban način. Predivan je! Srećna sam što u životu imam nekog tako neverovatnog."

Blejk Lajvli - twitter.com/blakeclively
Zvezda serije "Gossip Girl" voli da komunicira sa svojim fanovima: "Treba mi novi materijal za iPod, ima li nekih predloga?" Za tren oka, na njenu adresu stigla je gomila muzičkih saveta iz čitavog sveta. Naravno, Blejk je fina i zato se svima ljubazno zahvalila. Ako nema vremena da odgovori, grize je savest: "Večeras je nova epizoda 'Gossip Girla'! Nadam se da vas nisam razočarala. Opraštate mi što danas nisam bila online?" Ostatak ekipe iz popularne serije takođe tvituje do besvesti...

Lili Alen - twitter.com/lilyroseallen
Mlada pop diva u svojim komentarima deluje prilično nadmeno. To je na svojoj koži osetio i selebriti bloger Perez Hilton, koji je želeo da se pojavi u njenom novom videu. Napisala mu je: "Smanji doživljaj, mali parazitu! Uloga ljubomorne, ogorčene, usamljene i matore kraljice dodeljena je drugom." Provokativna je i njena poruka upućena Organizaciji za zaštitu životinja: "Moj mantil nije od pravog krzna, ali je strašno skup. Polijte me bojom i poslaću vam račun."

Keti Peri - twitter.com/katyperry
Keti veoma pazi na svoj imidž i zabavlja fanove sasvim običnim, strejt ćaskanjem: "Upravo sam u Amsterdamu i pripremam se za svirku. Reci NE drogama! Pre svega, ovde, u ovom gradu!" Tokom svoje evropske turneje otkrila je obožavaocima i svoje omiljeno šoping mesto: "... ići ću u 'Colette', to je moja omiljena prodavnica. Sajt je: www.colette.fr. Drago mi je što sam u Parizu." Smatrala je da treba obelodaniti da najviše voli da jede crvene gumene bombone u obliku medvedića i fastfud pileću salatu.

Džon Mejer - twitter.com/johncmayer
Popularni američki pevač iskusio je posledice zavisnosti od Twittera. Toliko je bio opsednut tvitovanjem, da su krenule glasine da ga je Dženifer Aniston ostavila zbog toga. Naime, kruži priča da je on, umesto da joj odgovara na poruke, radije slao tvitove, poput "Najbolji kolač od sira u Njujorku naći ćete na www.eileenscheesecake.com". Možda bi bilo bolje da joj je prosledio sledeći tvit: "Postoje zvezde koje znaju kako se srce voli, a ne krade: parovi Kidman i Urban, Rosdejl i Stefani i naravno Dženifer Aniston. I da je dodao: "Upravo pravim verenički prsten za svoju devojku!"
Lepota i zdravlje

No comments:

Post a Comment