Sunday, December 26, 2010

Uh, sto volim svasta da (mu) kupujem!


...kada sam besna i iznervirana, kada se super osecam i kada mi treba samo jedna kafica sa prijateljicom u trznom centru ili gradu...Kada se tesim sto nemam pare da kupim to isto samo mnogo skuplje i kada dobijem platu ili odradim neki dobar i dugacak prevod....Uvek. A tek ove novogodisnje i bozicne kupovine su mi posebna poslastica! I to sve volim od jednog artikla dva komada u bojama da uzmem u letu :) To muskarci ne razumeju. Nemaju oni taj deo u mozgu. Ne shvataju ma koliko se trudili. Nemaju oni pojma koliko neke dobre carape ili novi translucentni hiper senzitivni pa jos deep hajdro karmin moze da usreci namucenu zensku dusicu :) Jos ako je na snizenju, pa jos na novogodisnjem snizenju ili ako uz taj karmin ide i i neki super pokloncic (podarak :) u vidu sjaja za usne ili senke kojoj uskoro istice rok, ali je ipak POKLON , A POKLONU SE U ZUBE NE GLEDA (btw, nikada mi nije bila jasna ova izreka) Sada imam i sina. Nisam ni u snu mogla da pretpostavim sta sve ima za decu da se kupi!!!!Tako su slatke te kapice, salcici, bodici, cipelice (nehodajuce :) posebno su dizajnirane a tek bojeee), pa onda jaknice, pa kao kosuljica dole, dzemper gore.... Nalepnice, knjigice, zveckice....I ja sve to moram da kupim! Ili za sezonu, ili za sledecu, ili nekoliko broja vece ili bas taman! Ne mogu da odolim...a razmislila sam, i necu. Zasto bih? Probudio se... to be continued....

No comments:

Post a Comment