Monday, January 8, 2007

Ionian islands



















Jutros sam ustala u 6 45 i dosla u ofis...Nista gore u periodu zimskih praznika kada se, citiram momke iz `Dizanja` zivi izmedju ruske salate i lencarenja. Da ne bi suvise mrzela my handy kada zazvoni pa ponovo posle 10 min da me unisti potpuno, setila sam se prosle godine i nekih fragmenata sa letovanja i putovanja. Pomoglo mi da ustanem :)


Dakle, Ionian Islands (Corfu, Vidos, Kefalonia, Lefkada, Ithaka, Scorpios, Paxos, Antipaxos i Parga) su bila detaljno pretrazena letos. Marina i ja smo bile cruising girls, putevima Odiseja i nismo se zalile...nimalo.






More cisto, mesta iz Mediteranea, potpuno jedan drugi svet. Voda hladna, tirkizna, stene strme i bele, sve to daleko od civilizacije, usamljeno, neka druga planeta. Zovu, kao one epske sirene Homerove...Porto Katsiki i Egremni su takve plaze. Od nas udaljene dosta. Da vam ih priblizim dajem linkove:


Parga je malo mesto, ugravirano u brdo iznad njega. Dva sata krstarenja od Krfa, na obali. Ribarsko, zivopisno, pro-italijansko, romanticno mesto. Na brdu je tvrdjava koja je, kao i svaka druga evropska, menjala vlasnike vekovima. Sa tvrdjave se vidi dugacka plaza do koje se dolazi ili preko tvrdjave ili drugim putem, strmim ulicama punih radnji i kuca ponekih starosedeoca. Gradska plaza je manja, cista i okruzena tavernama. Gradic ima svoj dan- Dan Bogorodice, kada je veliki vatromet i kada je festa cele noci. Camcima se ide do ostrvca sa crkvom koji je tu odmah do obale.
http://www.greeklandscapes.com/image-slides/parga/index.html

http://www.parga.com/clemens-mieke/index.html

Nadam se da sam vas bar malo izvela iz ove januarske stvarnosti :) drago mi je ako jesam. Sama sebe sam uspela :)

No comments:

Post a Comment