Wednesday, January 3, 2007

Pa ja nisam nista rekla o sebi!


Dakle, visoka 1, 76, blue eyes, light hazel hair colour in summer blonde....pa jos, volim the `80s , one hit wonders, Monet-a, Cezzane-a i Hopper-a, ali je Lempicka ipak pobedila prosle godine. Zatim, British medieval literature, the web, circle of friends (10 of them-close and personal), retro movies and the stars of the `40s and `50s, fashion of glamourous Cannes, fav models Eva, Milla and Karen Mulder. Book: kada sam bila mala , ali mnogo bila je Less than Zero...posle dugo Proces, pa gotska engleska... sada sam na lakoj literaturi tipa Shopaholics....treba mi to :) Tip muskarca : mmmmm, pa lep kao Brad (who`s your daddy), zanimljiv kao Keanu, ne, znam tip je definitivno Paul Bettany (ocarana sam bila jos kada je bio u roli Chaucer-a)

No comments:

Post a Comment