Wednesday, November 26, 2008

Kako sam ispala seljanka

Leto 2004, Turska. Daleka Turska, skoro Sirija. Plaza dugacka, kopakabanska. Prijateljica i ja na plazi, pored nas dve Beogradjanke iz aviona, lepe, prezgodne i jos jedan par…Super se provodimo. Vrelo, ali nama lepo…u toplesu. I tada ispred nas na lezaljkama crn i plav muskarac, leze i pricaju nesto. Na metar, dva od nas…Kao po naredjenju, nas dve i ove druge dve, pocesmo da se namestamo, mazemo, prenemazemo i sve ostalo sto ide da bi privukli paznju muzjaka. No, ostadosmo bez rezultata. Oni se i dalje gledaju, pricaju nesto sto im potpunu paznju oduzima. Tu ja pocinjem da ludim jer, tako simpaticni pa nezainteresovani, a oko Turci zainteresovani i previse.
U jednom trenutku jedan ustade i krene ka vodi. Pregrejan od 44 u hladu pretrci pesak i krenu hrabro u mlako tursko more. Najezio se i nesto okrenuo na trenutak, na sta plavi odmah ustade i krene za njim. Pridje, pruzi mu ruke i zagrli ga kao muskarac zenu, jako i zastitnicki. Prijateljica i ja sedosmo. Beogradjanke razgoracise oci. Par poce da se smejulji. No plavi poce da miluje crnog i ljubi ga u vrat. Par zena, u pidzamama ili trenerkama, turskog porekla okrenuse glave, a Turci zainteresovano ispod oka osmatrase. Nas dve seljanke pocesmo sa komentarima tipa: auu, majko moja, pa mislim, ne mogu da verujem, haha, uzas, pogle` pogle` !!!!
Par se posle kupanja uputio ka tusu i nastavio sa ljubljenjem i milovanjem. Mi pored sele da jedemo. Beogradjanke, isto seljanke kao nas dve, isto ne mogu da veruju samo sa drugacijim akcentom. Tako mi ne verujemo, a oni puni ljubavi vidno iznenadjeni nasim pogledima, zapitase nas u jednom trenutku: Hey, girls, where are you from? Why are you laughing?
Mi rekosmo: Iz Srbije (brale)
Tu krene razgovor i za minut, dva se sprijateljismo. Te veceri smo svi izasli u grad. Super se proveli. Oni su pet godina zajedno i naravno iz Amsterdama su. I danas smo u nekom kontaktu. Eto ispale smo seljanke, a mozda i ne, zavisi iz kog ugla gledas…Ili mislite drugacije?
ps. a kaficu jednom , pridje Turcin konobar i sapnu mi:
Are they gay?
Yes, they are.
Ah, ok,tell them that I am too
I ode iza sanka

No comments:

Post a Comment