Sunday, May 25, 2008

Kako je Srbija obelila obraz:





Fanovi Evrovizije očarani Beogradom:


Mandi Vori, Mančester - Srbija ponovo ima odličnu pesmu. Inače ovde se provodimo mnogo dobro, a Beograd je predivan grad.


Florijan Tusi, Cirih - Takođe, mislim da je Srbija uradila odličan posao u vezi sa organizacijom ovog takmičenja.


Tanja Veskova, Skoplje - Naravno, u Beogradu se osećamo kao kod kuće, a mnogi od nas prate Evrosong redovno, gde god da se održava.


Karol Rajt, Stouk - U Beogradu mi se najviše dopadaju ljudi, koji su neverovatno gostoljubivi i prijatni.


Keni Dejl, Šefild - Drago mi je da sam imao priliku na ovaj način da upoznam i vašu zemlju.


Loisa Zorpa, Nikozija - Ovde je lepo, Beograd je čist grad, a ovde sam s roditeljima i mlađom sestrom i dobro se provodimo.
Kristos Zaferidis, Tesaloniki - U Beogradu mi se dopadaju ljudi.
Pero Matić, Sarajevo - Ovde sam s prijateljem iz Srbije, kao i Slovencem, tako da mi ovde u stvari predstavljamo Jugoslaviju.
Blic



Goran Bregovic na Evroviziji ;) RASPALI!!!!


Najgledaniji šou
Prenos „Pesme Evrovizije“ je najgledaniji segment u istoriji televizije u Srbiji. Finalno veče „Evrosonga“ videlo je više od 4.560.000 ljudi u našoj zemlji ili, izraženo u takozvanom šeru - 44,7 procenata.Ovaj program je bio gledaniji i od fudbalske utakmice Crvena Zvezda - Milan i četvrtfinala Evropskog prvenstva od pre dve godine takođe na RTS-u.
Alo

i Molitva za kraj:

No comments:

Post a Comment