Wednesday, May 28, 2008

Ovo je smesna zemlja


Gradonačelnik će biti Aleksandar Vučić, njegov zamenik aktuelni Koštuničin portparol Andreja Mladenović, predsednik Skupštine grada bi trebalo da postane sadašnji predsednik beogradskog SPS-a Aleksandar Antić, a gradski menadžer Nemanja Šarović, mladi lider Gradskog odbora SRS-a. Budući gradonačelnik je, inače, upadljivo odbijao da govori o bilo čemu osim o gradskoj vlasti i beogradskim temama, a pogotovu o kombinatorici oko formiranja nove vlade Srbije.
- Obećavam Beograđanima da ćemo ih paziti kao malo vode na dlanu. Obećavam da će moj radni dan počinjati u 6 i 15 ujutru a završavati se oko ponoći i dokazaću da je priča kako strane investicije neće stići ako radikali dođu na vlast obična laž. Verujem u sebe i znam koliko sam spreman da radim. U prvih desetak dana nove gradske vlasti videće se konkretni rezultati, a u prvih šest meseci postići ćemo bolje rezultate nego neki za četiri godine. Ja to obećavam Beograđanima - rekao je Vučić za „Alo!“ posle potpisivanja sporazuma.
Alo



Od Bogote do Kalkute od Manile sve do Lime
Nas kartel najaci na vrhu piramide.
Ti nam kazes sta ti treba,mi ti javimo gde stize
Poroci Beograda,mi smo belji od zime
Od Bogote do Kalkute od Manile sve do Lime
Nas kartel najaci na vrhu piramide.
Ti nam kazes sta ti treba,mi ti javimo da stize
Odradimo posao... I nema nas vise.

No comments:

Post a Comment