Wednesday, May 28, 2008

Mila smrsala 30 kg



Novembra prošle godine, Mila Jovović je na svet donela ćerku Ever Gabo, a već maja ove godine je vratila svoje savršeno oblikovano telo. Kako je to uspela, s obzirom na to da je u trudnoći nabacila „tričavih“ 30 kilograma?
- Pre nego što sam zatrudnela, hrana me uopšte nije zanimala, doživljavala sam je kao neku tečnost (!?) a ne kao nešto u čemu se uživa. Jela sam tek toliko da preživim. Kao glumica i model, živela sam praktično samo od cigareta i kafe, koji su mi ubijali apetit. Ali, to se ubrzo promenilo kada sam saznala da sam trudna, pa sam tako skoro svakog dana za doručak jela omlet od četiri jaja sa slaninom i tost sa puterom, a za večeru meksički omlet, gomilu palačinki i frape od jagoda - priča Mila.Zanimljiv izbor, dostojan sumo rvača. A kad je već „uhvatila“ iskrenost, otkrila je i detalje iz mladosti: kao tinejdžerka, bila je prava buntovnica, konzumirala je droge, bila optuživana za vandalizam po šoping centrima i prevare sa kreditnim karticama... Uz to, ispričala je kako su joj jedini porok cigarete i marihuana (koju bi, prema njenom mišljenju, trebalo legalizovati), a u slobodno vreme bavi se jogom, trenira brazilski džijudžicu, svira gitaru i piše pesme za svoj bend. Više se ne hrani brzom hranom, izbegava „Mek“ u širokom luku, sad više voli da sedi kod kuće i kuva zdravu hranu.I za kraj, kaže da bi volela da ima troje dece (drugim rečima, u životu će se ugojiti još 60 kilograma!), a planira i da se uskoro uda za oca male Ever Gabo, producenta i reditelja Pola Andersena.

No comments:

Post a Comment