Friday, September 12, 2008

Kabrio riba na Bulevaru Nemanjica

Jutros sam krenula na posao sa Cindy Lauper. Pa, stvarno! Kad pomislim sta cu sve danas videti, sta me sve ceka, Cindy mu dodje kao pravo resenje da me zoooom vrati u svet kome duhovno pripadam.
Narodnjak tresti, neka sisata urla, skripi, u pozadini disko zurle…Prosla je extra ribetina pored mene, ja u sparku, ona u crnom kabrioletu. Nit bolja kola, nit veci neukus. Kicasta Srbija. Srbija sjaja za usne i znoja sa splava. Srbija pijacnih brushaltera i kineskih tangi. Srbija ukradenih patika, i Srbija seljacina koji nas uce da budemo i mi seljaci. Srbija vulgarnih naslovnica, ginekoloskih pregleda poznatih. Srbija `0h, I did it again: new political party, well, what can a man do?` politicara.
Ali, nikako se ne smes povuci. Vec smo se povlacili i dozvoljavali. Jahali su sve, i ispeglana kabriolet plavusa jase. Verovatno nekog u kolima jos vecim i gacama praznim A, mozda i ne. Mozda je deo porodice koja se veseli uz sund i pravi pare onako, uz jutarnju kaficu. Mozda je tata super zadrigo` i stipka tinejdzerke, a mama se kvarcuje svakog dana po deset minuta, cisto da odrzi ten.
E, a mozda je i meni cela ta prica preko glave. Zatvaram tu temu. Imali ste devedesete, pa ste radili sta ste hteli. Srbija se umorila kica. Onako, bas je umorna. A, mozda i ova Rihana i ovaj 50 Cent nesto pomognu. Ipak su bolji od …ma,…tesko mi da nabrajam, koliko je njima tesko da preboje silikonima i naslednom prostotom tezgaroske pare.

No comments:

Post a Comment