Tuesday, September 1, 2009

AMATERI


Dosla mi je kopija `Ranjenog orla` sa kafom u paketu. Posto je vec stigla, a seriju koju je pobila sve rekorde, nisam gledala ni 10 minuta kada se sve skupi, juce spremih laganu veceru i sedoh. Film krece. Ja posle 2 minuta ne mogu da verujem sta gledam: gluma je amaterska, losa, uzasno losa. Glumci su poznati, nasi, to su nasi glumci. Ali gluma je UZASNO LOSA. Prica jos gora. Apsolutno ne mogu da poverujem da se na ekranu smenju tako losi dijalozi, tako nerelane situacije, tako banalne greske i tako glupi izrazi lica. I sve tako do polovine filma kada se pojavljuju Jezdic i Madzgalj koji ne mogu i da hoce da budu losi. Oni su dobri.
Film sam prekinula pola sata pre kraja. Resila sam da uskoro pocnem da pratim neku spansku seriju. Ozbiljno sam resila to, jer zelim oci i usi da procistim od Sotrinih i Mirjam amaterskih buadalastina. Samo je falila Milica Milsa.

No comments:

Post a Comment