Monday, August 31, 2009

Moja Madonna


News: Madonin koncert na Uscu mi je bio poklon za rodjendan. Madona je dosla u Srbiju. Madona se razvela. Madona je usvojila drugu dete iz Afrike. Mrsi Dzejms je prvi put sa Madonom na decijem igralistu. Madonina Lurd nije ocupala obrve. Gaj je uhvacen ponovo sa nekom ekstra zenskom i izgleda da ga bas briga za bivsu zenu. Madona mazi i ljubi svog klinca – pratioca za 51. rodjendan. I tako, Madona, neka druga, priznajem je dosla i u Srbiju na par sati.
Nisam pisala o tome, jer nisam mogla da shvatim sta se dogodilo… Ona je za mene Like a Virgin, Papa don’t preach, Like A Prayer, Holiday, Everybody, La Isla Bonita…Madona je za mene detinjstvo, vrckanje uz hitove, svezi Bravo posteri. Madonin muz je Son Pen, a ona je sva smesna i apsolutni hit! Madona nije kraljica, ona je bila nas trend, nas svet, ona je bila nasa Madona!
Na Uscu je bila Madona iz 2000ih. Neka druga, zgodna, misicava, na rukama zile, lepo lice, duga kosa, dobar stajling, naravno savrsena za zenu `58 godista. Madona nije stala, imala je ona osmeh, malo sramezljiv, nikada nisam znala da li je to ili nije gluma ili je to njeno face off lice koje mi ne znamo. Nastup u godini M. J. smrti, Madona je glatko uradila. Tribute je spreman, deo je programa i zivot ide dalje. . I dalje nemam utisak da sam bila na koncertu Madone, da je ona pevala tu na 15 metara od mene, da je bila u trenerici, bez sminke, sa kapom na probi, kao, jednostavno, normalna, kao jedna od nas…
Moja Madona je ipak ona kaseta koju negde sigurno imam u stanu kod roditelja.
Moja licna Madona je MADONNA I NEDOSTIZNA JE.

No comments:

Post a Comment