Tuesday, March 16, 2010

Just Ivana Sert!


Ivana Sert, naša manekenka i misica koja se poslednjih godina uspešno bavi dizajnom odeće, oduševila je Patrisiju Sils, glavnu stilistkinju filma „Seks i grad”, koja ju je angažovala da radi kao deo dizajnerskog tima filma, te da glumicu Kim Katral, poznatiju kao Samanta, obuče u neku od svojih kreacija.
Ivana i Samanta (Kim Katral) na snimanju Nakon što je pre deset godina proglašena za mis Beograda, Ivana je otputovala u Tursku na izbor za Miss Globe. Tada je započela uspešnu manekensku karijeru, te je ostala da živi u Istanbulu. Posle završetka manekenske karijere, Ivana je osmislila svoju kolekciju ekskluzivnih odevnih komada, a nakon jedne revije na kojoj je Partisija Sils bila gost, Ivani su se otvorila vrata ka uspehu u svetskom modnom dizajnu.
- U Turskoj sam nakon uspešnog bavljenja manekenstvom postala modna ikona. Njihove modne kuće me obožavaju, pa su mi tako i ponudili da radim kao modni kreator. Odlučila sam se za kupaće kostime, a nakon što sam završila kolekciju, napravila sam reviju na koju je došla Patrisija. Ona se oduševila komadima koje sam dizajnirala. Odnela ih je u Njujork, pokazala ekipi filma „Seks i grad”, oni su se takođe oduševili i eto mene na snimanju jednog od najuspešnijih svetskih filmova - kaže Ivana Sert i nastavlja sa pričom o radu na filmu „Seks i grad”.
- Došla sam i bila oduševljena! Poznate face, sve glumice… ma bilo je fenomenalno. A posebno me je oduševilo što će baš Kim Katral, Samanta, nositi moju kreaciju u filmu, s obzirom na to da nju obožavam - priča Ivana i otkriva kakva je atmosfera bila na snimanju.
Kreatorka u društvu Sare Džesike Parker - Svi su opušteni. Nekako od samog starta sam se osećala kao deo ekipe. Režiser filma Majkl Patrik King je veliki ljubitelj mode i aplaudirao je mojim kreacijama, a Patrisija je učinila sve da se osećam kao da sam sa porodicom. A četiri glavne glumice, one nimalo ne izgledaju kao na filmu, tačnije, svi zamišljamo da na snimanje dolaze u glamuroznom izdanju, ali one dolaze u običnim farmerkama, čizmama, debelim jaknama, nenašminkane i skroz su prirodne, prihvataju savete - otkriva Ivana koja će se zajedno sa ekipom filma pojaviti na crvenom tepihu na premijeri filma.
- Nakon premijere planiram da napravim još jednu reviju na kojoj bi Kim Katral trebalo da bude specijalan gost - kaže Ivana koja je radila i za popularnu seriju „Ugly Betty”.
- Moji kupaći kostimi i ogrtači su uzeti za epizodu serije „Ugly Betty” u kojoj se Šakira pojavljuje kao specijalan gost.
Revija u Srbiji
- Planiram da napravim reviju u Srbiji. Često dolazim ovde zbog porodice. U Turskoj imam muža i dete, ali ovde mi je familija - kaže Ivana.
Blic

No comments:

Post a Comment