Thursday, April 22, 2010

Batler se super zeza!



Snimanje holivudskog filma „Koriolan“ u Beogradu juče je nastavljeno u ruševinama pored Stare šećerane, u okolini kluba KPGT-a. Filmska ekipa s Džerardom Batlerom, Ralfom Fajnsom, Slavkom Štimcem, kao i Elizabetom Đorevskom, glumicom Pozorišta na Terazijama, juče se na setu odlično zabavljala.
Batlera je oduševio film „Čarlston za Ognjenku“ Uroša StojanovićaDok su zonu oko Šećerane čuvali momci iz obezbeđenja, te pazili da niko od znatiželjnika slučajno ne zaviri na snimanje „Koriolana“, Ralf Fajns je postrojavao ekipu.
„Džeri, Džeri!“ - vikao je Fajns i dozivao Džerarda Batlera.
- Na setu ga svi zovu Džeri (smeh). On je jedan divan i beskrajno šarmantan lik. Ma, pravi šaljivdžija, dok je Fajns ozbiljan i drži sve pod kontrolom - priča Elizabeta Đorevska, koja u filmu tumači asistentkinju Koriolanove majke.
Na snimanju je juče u Šećerani bilo hladno, a glumci snimaju u atlet-majicama.
- Uuu, danas imamo teške scene. Neverovatno je hladno, a svi su u atlet-majicama. I nije nam baš do smejanja danas - kaže Elizabeta i prepričava nam anegdotu koja je obeležila njeno i Batlerovo upoznavanje.
Reditelj Ralf Fajns- On je nedavno gledao naš film „Čarlston za Ognjenku“. Kada smo se upoznali, pogledao me je, onako znatiželjno - počinje priču Elizabeta i navodi šta joj je Batler rekao na to:
- Jaoj, ti si ona što u filmu „Čarlston za Ognjenku“ mnogo pije? Rekla sam mu da jesam, na šta je on rekao: „Stvarno? Ne mogu da verujem! Pa, ja teram svakoga u Americi da pogleda taj film. Ja sam oduševljen tim filmom! Bilo mi je drago“, kaže jedna od naših najboljih pozorišnih glumica, ne skrivajući oduševljenje Fajnsovom profesionalnošću.
Slavko Štimac- On zna sve ljude po imenu. Od kablomana, preko asistenata, glumaca, naravno… Ma, to je neverovatno. Mnogo je smešno kada ga čujete da doziva nekog Milana. Rekao nam je da mu se dopadaju naša imena. Zvuče mu interesantno kad ih izgovara (smeh). Eto, njemu se sviđaju imena, a Batleru naši filmovi - priča Elizabeta u pauzi snimanja i dodaje da nikada nikoga nije videla da živi film kao što to Fajns čini sa ovim filmom.
- On živi ovaj film godinama unazad. Na setu on je aura koncentracije. On vas gleda i sluša, a u isto vreme već razvija u glavi sledeću scenu - zaključuje Elizabeta Đorevska.
Elizabeta Đorevska U ruševini pored Šećerane tišina. Snimanje se nastavlja. Zapovednik Volščanske vojske Tulije Aufidije (Batler), te njegov zamenik (Štimac) čekali su da se kamere uključe. I ovog dana snimanje je počelo rano ujutru. U šest. Glumci su već u pet bili na nogama. U deset do šest su ih vozači kupili ispred „Hajata“ i vozili do KPGT-a.
- Ako je snimanje zakazano da se završi u šest, onda se tada i završava. Na primer, jedan dan smo završili u petnaest do šest, ja sam mislila da će ekipa kući, ali ne, oni čekaju tačno do šest i onda puštaju ljude. Prva dva dana nisam mogla da verujem, stalno sam gledala na sat. Ma, fascinantno. Na tom setu sve funkcioniše kao sat - kaže Danijela Vranješ, koja tumači ženu iz Tamorine grupe.
- Tamora je politički protivnik Koriolana. Nas petoro čini njenu grupu, mi smo njeni sledbenici. Organizujemo pobunu, ljude da protestuju. Mi smo, zapravo, organizacioni odbor protesta. Naši likovi su u celom filmu, to nisu velike, ali su važne uloge - priča Danijela Vranješ i otkriva kako je raditi sa slavnim Ralfom Fajnsom.
Danijela Vranješ- Gledajući Fajnsa, zaista sam mnogo naučila. Gledala sam kako funkcioniše strana ekipa. To je neverovatno! To su ljudi koji su bili na korak od „Oskara“. Veliki umetnici, ali pre svega, ogromni profesionalci. Naše ekipe bi mogle da se ugledaju na njih. Ovde nije reč o novcu, ovde je reč o strasti, o ljubavi prema glumi, to je nešto što se nosi u sebi i ja sam to sada prvi put videla i naučila od Fajnsa - kaže naša glumica kojoj je ostao još jedan dan snimanja u maju.

Blic

No comments:

Post a Comment