Monday, November 23, 2009

Marko o Valentini i Limi:

Srpski košarkaš Marko Jarić, čija se supruga Adrijana Lima porodila pre desetak dana, u intervjuu za magazin „Story” ispričao je da je mala Valentina lepa na mamu, da se Adrijana porodila prirodnim putem kao i da će njihova kćerka sigurno biti krštena u pravoslavnoj crkvi. - Još sam u totalnom emotivnom haosu. Beba je došla na svet ranije nego što je bilo planirano. Iako smo očekivali da će se Adrijana poroditi ovog meseca jer je bila u devetom mesecu trudnoće, kada smo otišli na standardni pregled, rekli su nam kako će morati da ostane i tog dana se porodi. Adrijana se porodila prirodnim putem - kaže Marko koji je prisustvovao porođaju.
- Neverovatno sam se osećao. To je neopisiv koktel emocija. Pre nego što se Adrijana porodila, mnogo bliskih drugova mi je govorilo da je prisustvovanje porođaju neverovatan osećaj, ali to ne može da se opiše dok ne doživiš. Beba će sasvim sigurno biti lepa na Adrijanu. Rodila se sa tamnocrnom kosicom, a ima i prelepa usta na mamu. Povukla je ono najlepše od nas dvoje. Valentina će sigurno biti krštena u pravoslavnoj crkvi, a da li će posle toga i u katoličkoj, to ćemo još videti - priča Marko.
On objašnjava da su on i Adrijana ime deteta izabrali još pre nekoliko meseci. - U momentu kada se devojčica rodila, shvatio sam da sve što sam napravio u životu i karijeri, nijedan uspeh ni medalja, ne može da zameni ovaj osećaj i da praktično ništa nisam uradio do tog trenutka. Za sada ne mogu da planiram kakav ću biti otac ili kakav želim da budem, a vreme će sve pokazati. Čim se rodila, ćerka mi je kupila srce. Ima mamu koja je, po mom mišljenju, najlepša žena na svetu, pa ako bude htela da se bavi modom, vrata će joj biti otvorena - zaključio je Jarić.


Blic

No comments:

Post a Comment